• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

4ezequze.jpg

Snart skall det grillas!! Och bärsas!!

Nu har jag haft min mako i lite över en månad. Den har fått vara med på festival, med allt vad det innebär (moshpits och halkat i lera. Ovan en bild strax efter kajakpolo. Tål vatten, tål hårda tag, håller tiden fantastiskt bra, är skitsnygg och billig.

EDIT: Ursäkta bildkvalitén, min mobilkamera suger :rage:

Mm, 14060M, NoDate. Du menar glappet eller? Har varit så sedan jag köpte den för ett par år sedan. Inget jag tänker på.

Det ser hemskt ut böj till dom eller skaffa rätt endlinks för din klocka misstänker att du har fel. Så blev det när jag hade 501 B endlinks på min 5513 eller inte riktigt så mycket glapp men endå 580 endlinks passade spot on :D

Njuter av att vara "danskjävel" med lite smørrebrød från kustens pärla i Höllviken! :pirate:
c0x10v0.jpg

EDIT: inlägg #1000 i tråden! fan vad flitiga vi är

Det ser hemskt ut böj till dom eller skaffa rätt endlinks för din klocka misstänker att du har fel. Så blev det när jag hade 501 B endlinks på min 5513 eller inte riktigt så mycket glapp men endå 580 endlinks passade spot on :D

Var tvungen att kolla nu o_O 501B-slutbitar på en 93150-länk. Den var inne hos DrWatch på service förra året och de sa ingenting om länken. När jag kollar närmare på endlinksen så skulle jag kunna böja till dem så de sluter tätt, eller i alla fall tätare. Nu är jag mest van att det skall vara så där bilhandlar-rassligt :D

Edit: Och gratulerar Micke Ek här ovan till en sjudjävla klocka!

Tillbaka
Topp