Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte en iaf. Eller, det finns inga tecken på att dom varit där. Hela blad osv.På nått jävla sätt så kommer du en snigel jävel i dem ändå![]()
Mycket bra, tack!! Får nog göra en beställningBra tillfälle! hoppas du gillade den.
Ja jag hoppas du slipper dem! De klättrar upp på allt å är överallt, hatar verkligen dessa äckliga saker!Inte en iaf. Eller, det finns inga tecken på att dom varit där. Hela blad osv.
Jag bygger även "giftfällor"Ja jag hoppas du slipper dem! De klättrar upp på allt å är överallt, hatar verkligen dessa äckliga saker!
Har du kollat upp moddningsmöjligheter? Har sett många som e grymt coola. Skulle gjort det med min, men den försvann då det finns folk som inte kan skilja på mitt o ditt..Fan, hade sett fram emot det.
J
Efter sju sorger och åtta bedrövelser kanske man kan få se se sitt lag plocka tre pinnar idag.. @jabla , @Holmqvist m.fl. Vi behöver det mer än ni
![]()
Bara att bygga en liten elslinga runt om, 12v räcker gott och väl för att dom slemmasen backar undanPå nått jävla sätt så kommer du en snigel jävel i dem ändå![]()
Hoppas du är en Coke Man, i alla fallHar pantat och kan konstatera att jag dricker alldeles för mycket läsk. 500 spänn i pant blir ju @Spincini 's Seiko eller @NiklasArvid Universal Geneve på köp&sälj om man tar gånger styckpriset per flaska. Blir vatten från imorgon, bättre för kroppen också
![]()
Peaky Blinders så klart!Kollade nyss färdigt på sopranos och funderar på vilken serie jag ska se härnäst.
![]()
Hoppas du är en Coke Man, i alla fall
Och inte lagd åt pepsi![]()
Arkitekt på KTH?![]()
Sista helgen i skolan på väldigt länge![]()
Sorry för OT men jag älskar Coke och tycker Pepsi smakar... Fascinerad av att vissa kan ta vilket som. I brist på soda eller vichy funkar både Loka och Ramlösa utmärkt till Old FashionedSkulle nog säga att det är 49/49 med 2% inslag av tillfällig sinnesförvirring med Loka eller Ramlösa![]()
Unnar mig en GB
![]()