Haha precis , sjukt ojämn siffra typAttans19mm är lömskt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha precis , sjukt ojämn siffra typAttans19mm är lömskt
![]()
Du är väl ledig varje dagGissa om jag är ledig imorgon?
![]()
Kan verka så men jag jobbar faktiskt heltid fast långa pass på udda tider ibland.Du är väl ledig varje dag![]()
Grattis! Man blir ju sugen.. ja, på klockan ocksåFirar nya klockan med glass istället för cigarr, på rehab just nu i några dagar.
Damn you @FrankyFourFingers för alla glass bilder
![]()
![]()
Haha yay! En efter en ska jag få över er till glassnack.Firar nya klockan med glass istället för cigarr, på rehab just nu i några dagar.
![]()
![]()
Haha yay! En efter en ska jag få över er till glassnack.
Grattis till en grym klocka! Min favo bland BB:arma!
Men ärligt finns det glassnack?
Bra idé annars![]()
Firar nya klockan med glass istället för cigarr, på rehab just nu i några dagar.
![]()
![]()
Det uppdraget är @FrankyFourFingers glasskungen![]()
Domänen är ledig så bara kör.![]()
Oops, jag trodde först att det var den nya Sjöö Sandström och tänkte "den ser ut som en Seiko..."
Men ärligt finns det glassnack?
Bra idé annars![]()
Haha, jag kollar upp det! Känns som det kan bli storslagna events tillsammans med detta forum.![]()
Domänen är ledig så bara kör.![]()