Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ta bilen istället för cykel nästa gång du handlar på systemet, då får du med dig mer bärs så räcker det hela kvällenVarit på bolaget.
![]()
Får ta det nästa gång, öppnade precis den sista..Ta bilen istället för cykel nästa gång du handlar på systemet, då får du med dig mer bärs så räcker det hela kvällen![]()
FIN pepsiFår ta det nästa gång, öppnade precis den sista..
![]()
ny?Får ta det nästa gång, öppnade precis den sista..
![]()
FIN pepsi
Näe den är från 02 har jag för mig och jag har haft den ett par månader
bästa ölen!
ser ritkgit fin ut vällskötttNäe den är från 02 har jag för mig och jag har haft den ett par månader![]()
Aa, den är i ett helt okej skick. Dock polerad en gång tror jag.ser ritkgit fin ut vällsköttt
Patek vore fint att känna på. Är dock på JärntorgetDricker kaffe på Bar Centro i Götet. Precis runt hörnet från NK. Missa inte när du är i närheten.
![]()
siffrona är dom målade eller är dom "ristade"Bärsar vidare!
![]()
Du hittar ju hit, var på Coco thai och åt pad thai.Varit på bolaget.
![]()
Då finns risken att du är kass i kistan imornDu hittar ju hit, var på Coco thai och åt pad thai.
Ristade.siffrona är dom målade eller är dom "ristade"
Den är ok men bäst? Lite för kvalmig för min smak.bästa ölen!
Fan den där får du inte posta. Blir så jävla lack över att jag missade den på Craafords idag...Varje dag är en Speedmaster dag...
![]()
Grattis,ser fin utInviger GMTn från 1988 med en tur på stan! Känner att vi kommer komma bra överens i sommar![]()