xigzo
Guld
Trevlig omegaMer alkohol i tråden, för nu är det middag med bärs!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig omegaMer alkohol i tråden, för nu är det middag med bärs!
![]()
Ajjemen.Har du slagit till på den? Vilka är dina intryck hittills i så fall?
Coke till denim är fan i mig det snyggaste som finns
okej soft knegHaha nä, kneg.
![]()
Han trillade säkert in i frysen och drog dörren med sig, så nu är han fast bland glassen för evigtChampions League final, ingen @FrankyFourFingers med obligatoriska glass bilden.
Börjar bli orolig, lever han?
Hah, inte omöjligt, inte omöjligt alls...Han trillade säkert in i frysen och drog dörren med sig, så nu är han fast bland glassen för evigt![]()
Hur i helvete mycket glass ska du äta riktigt?!Hah, inte omöjligt, inte omöjligt alls...
Får rycka in o vikariera tills han tinar upp
Snowflake och lite CL + glass...
![]()
NEJNEJ, jag är inte ensam här, jag är ingen professionell glass mästare som frankyHur i helvete mycket glass ska du äta riktigt?!![]()
Skönt att höra, blev lite oroad för en sekundNEJNEJ, jag är inte ensam här, jag är ingen professionell glass mästare som franky![]()
Gud vad fin explorerHade en mini-gtg med @Stefanweei för en liten stund sen. Mycket trevligt att få klämma på hans fina 16570. Det skulle även provas diverse straps och drickas Old Fashioned i sann KS-anda
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()