Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg bild snygg klocka![]()
#Ja jag badar med min klocka # min semester klocka # Grekland![]()
Ja den är stenhård, kommer troligtvis bli min nästa breitling!Bondar med ett stenhårt förvärv. Fan vad hård den är.
![]()
Kan glädja dig med att länken är på igen i alla fall. Dock blir det säkert kaffe igen imorrn.
Man får dricka kaffe och öl om man gillar det! Sålänge jag slipper. Nato är dock alltid strängeligen förbjudet.Kan glädja dig med att länken är på igen i alla fall. Dock blir det säkert kaffe igen imorrn.
Kan det var så att er logga är lilaPratar med Marcus Ericsson som besöker mitt jobb (vi sponsrar hans F1-team).
Glömde kolla vilken klocka han hade ...
![]()
Kul, hade er som kunder tidigare och har varit faktiskt några gånger hos er i just Linköping ni har bra kaffe
Vad köpte du?!![]()
![]()
Nymans....
Foww vad coolt glas! Klockans glas dåSå här ska man ha det när man har det som sämst!
![]()
Tack! Orient Ray:en fick ett domat glas som @Minuteman satte dit. Detta tillsammans med ett flygskärmsband gör att det blir en helt annan klocka!Foww vad coolt glas! Klockans glas dåär det en orient?
Tänker genast på kallblodiga franska grodmän i actionTack! Orient Ray:en fick ett domat glas som @Minuteman satte dit. Detta tillsammans med ett flygskärmsband gör att det blir en helt annan klocka!
Njuter som f-n att semestra själv! Det bästa jag har gjort på länge! Sen middag och KS, spiken i kistan!![]()
En länkbit till en, stift till en annan och service på en tredje...Vad köpte du?!
Underhåll! Jag som hoppades på en trevlig paketöppningEn länkbit till en, stift till en annan och service på en tredje...
Nä, jag säljer ju av. Men jag provade Cartier drive. Svingrym.Underhåll! Jag som hoppades på en trevlig paketöppning![]()
Vist är den cool, sommarklockan.Tar av mig finklockan och drar på mig sommarklockan![]()
Får bli en kall öl med
![]()