• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

20160601_200206.jpg

Åker ni i morgon? Härligt! Calvé är bästa sorten;) Jag ser fram emot härliga bilder från Mokum!:)
Nej, måste vila lite från gammelbilar ett tag.
Sherwan, jag citerade faktiskt dig idag från ett av dina inlägg: "man ska inte stå i vägen för kärlek" Satt som en smäck! Pojken som köpte bilen log som om han blivit av med svendomen efter att provkört den!:)

Åker ni i morgon? Härligt! Calvé är bästa sorten;) Jag ser fram emot härliga bilder från Mokum!:)
Nej, måste vila lite från gammelbilar ett tag.
Sherwan, jag citerade faktiskt dig idag från ett av dina inlägg: "man ska inte stå i vägen för kärlek" Satt som en smäck! Pojken som köpte bilen log som om han blivit av med svendomen efter att provkört den!:)
Precis, imorgon kväll, blir ett gäng på 8 pers, blir kul och uppleva och hoppas man överlever Amsterdam ;)
Kul att höra om bilen och köparen :)
Det blir säkert bra med en paus ifrån vintage bil ett tag och med lite frånvaro och avstånd kanske du triggar ny kärlek och en "ny" bil längre fram i tiden :)
Återkommer med rapport ifrån AMS och allt goa därifrån under veckan o helgen.
Calve blir det definitivt :)

Tillbaka
Topp