Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
G-Shock och Hitachi ut, in men 116655 och OppigårdTestar mina senaste inköp G-Shock och Hitachi. Båda verkar funka bra.
Hiss i min bok.LLD på ödla, hiss eller diss?
Nederländska krigsfartyget "Johan De Witt"Står och pekar på ett krigsfartyg nere i värta hamnen.
Eventuellt ryssen som invaderar?
Känner att jag behöver en paus från bilhobbyn. Aldrig haft en bättre jänk än den men glädjen har inte riktigt funnits på ett tag och då finns det egentligen bara utgifter och slit kvar... Jag tror att den fick ett riktigt bra hem hos sin nya ägare.Va? Sålde du finbilen? Den var ju grym aja hoppas på bilder på något ännu bättre snart!
Åker ni i morgon? Härligt! Calvé är bästa sorten Jag ser fram emot härliga bilder från Mokum!Ny bil på gång?
Imorgon blir Pindakaas jakt
Okej, läckert!Mer som Djurgårdsfärjan, fast i Göteborg mellan stan och Hisingen
Jag trivs mycket bra med mitt jobb. Det är inte så kul att gå upp i svinottan men det är aldrig tråkigt att åka ditOkej, läckert!
Nej usch kan tänka mig det. Man gillar man jobbet så blir det väl lättare!Jag trivs mycket bra med mitt jobb. Det är inte så kul att gå upp i svinottan men det är aldrig tråkigt att åka dit
Sherwan, jag citerade faktiskt dig idag från ett av dina inlägg: "man ska inte stå i vägen för kärlek" Satt som en smäck! Pojken som köpte bilen log som om han blivit av med svendomen efter att provkört den!Åker ni i morgon? Härligt! Calvé är bästa sorten Jag ser fram emot härliga bilder från Mokum!
Nej, måste vila lite från gammelbilar ett tag.
Åker ni i morgon? Härligt! Calvé är bästa sorten Jag ser fram emot härliga bilder från Mokum!
Nej, måste vila lite från gammelbilar ett tag.
Precis, imorgon kväll, blir ett gäng på 8 pers, blir kul och uppleva och hoppas man överlever AmsterdamSherwan, jag citerade faktiskt dig idag från ett av dina inlägg: "man ska inte stå i vägen för kärlek" Satt som en smäck! Pojken som köpte bilen log som om han blivit av med svendomen efter att provkört den!
Spännande. Lycka till.
På förlossningen och hoppas på att nästa keeper ska komma ut snart