Grymt, blir spännande att se bildkavalkaden på nytillskottet under morgondagenDet är aldrig dåliga dagar. Får min tredje S&S i morgon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt, blir spännande att se bildkavalkaden på nytillskottet under morgondagenDet är aldrig dåliga dagar. Får min tredje S&S i morgon
Vafals. Jag är sugen på worldtimer. Hoppas kunna få klämma...Det är aldrig dåliga dagar. Får min tredje S&S i morgon
Nepp, nog det finaste i nya segmentet iaf! Bra storlek, fin, kupat glas (och tavla) och en logga som går att leva med (inget fan av den vanliga)
WT är grym den måste du ha.Vafals. Jag är sugen på worldtimer. Hoppas kunna få klämma...
Vad vaknas det om man får fråga?
Spännande klocka. Urmakarstudent, proffs eller glad amatör?
Vi har "klocka-fågel-husse"-tid
Brukar behöva blunda med ena ögat för att smsa redan efter 2-3 grogg. #1 svår uppgift på fyllan att smsa.Telefonjävel att skriva åt en... Men kan va hjälpligt när alkoholen kickar in
Sinnessjukt bra
Märks att du har uppfostrat fågeln bra, för fokus i blicken verkar ligga på klockanVi har "klocka-fågel-husse"-tid
Självklart! Ligger på schemat!Viktigt att inte försumma!
Märks att du har uppfostrat fågeln bra, för fokus i blicken verkar ligga på klockan
Lite väl hård för att fungera som fågelfrö, men varför inteHon gillar stål... Tankarna går "får jag smaka på nya klocka ..?"
Vi har "klocka-fågel-husse"-tid
Ja varför inte? Så länge det är okej med de som är närvarande och med den som står för lokalen är det väl bara tuta och köra!Min fråga nu är, får man ta med fågeln på gtg?
De får jag kolla upp!Ja varför inte? Så länge det är okej med de som är närvarande och med den som står för lokalen är det väl bara tuta och köra!
Gör det! Det skulle ju onekligen vara kul om man på vissa GTG:er både kan klämma på klockor och klappa på djurDe får jag kolla upp!
Gör det! Det skulle ju onekligen vara kul om man på vissa GTG:er både kan klämma på klockor och klappa på djur
Försök du klappa, du kan bli av med ditt finger om hon inte känner dig
Med fåglar brukar det vara lite kinkigt vet jag, men jag tänkte mer på om trenden sprider sig och folk tar med sig fyrfotingarFörsök du klappa, du kan bli av med ditt finger om hon inte känner dig
Köpt några kalla för att fira/minnas gammelbilen som såldes idag. Kanske att det snart blir köp av nåt nytt...
Precis som vanligt helt enkelt.
Med fåglar brukar det vara lite kinkigt vet jag, men jag tänkte mer på om trenden sprider sig och folk tar med sig fyrfotingar
3-1 till Rolexlaget.
Nytt Premium NATO!
Tyvärr använde jag chevan alldeles för sällan och när den fick blankt papper på bes. kändes det som bästa läge att låta den gå vidare. Jag är trygg i förvissningen att den kommit i väldigt rätta händer nu, vilket gläder mig. Jag saknar den men ångrar inte beslutet. Fick ju loss lite deg nu så det finns egentligen inget skäl till att sälja 1016 längre...Va faaaan?!? Har du sålt av den fina Chevan?!? Varför???
Och den fina Explorern är väl till salu oxå tucker jag mig sett... 2 grymma leksaker ju...