• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Nepp, nog det finaste i nya segmentet iaf! Bra storlek, fin, kupat glas (och tavla) och en logga som går att leva med (inget fan av den vanliga) :)
Vafals. Jag är sugen på worldtimer. Hoppas kunna få klämma...

Vad vaknas det om man får fråga?
WT är grym :) den måste du ha.
Får in en RS Chrono, vit tavla. Somrigt. Ska på ett grönt premium nato direkt. Har verktyg med mig till jobbet. Nördigt?..nää ;)

image.jpeg
Cyklar hem från jobbet

Va faaaan?!? Har du sålt av den fina Chevan?!? Varför???
Och den fina Explorern är väl till salu oxå tucker jag mig sett... 2 grymma leksaker ju... :(
Tyvärr använde jag chevan alldeles för sällan och när den fick blankt papper på bes. kändes det som bästa läge att låta den gå vidare. Jag är trygg i förvissningen att den kommit i väldigt rätta händer nu, vilket gläder mig. Jag saknar den men ångrar inte beslutet. Fick ju loss lite deg nu så det finns egentligen inget skäl till att sälja 1016 längre...:rolleyes:

Tillbaka
Topp