Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
GrillVins söndagstråd (bild)?Grillvin...
Gucci exklusiv klocka?Läser morrontidningen.
Jag antar att det är meningen att man skall kunna sitta åt två olika håll - av någon anledning. Men det ser kul utTack. Jag såg en bild i en tidning för något år sedan och blev sugen på att testa själv.
Haha!! Tänkte samma sak när jag såg vad jag skrivit..GrillVins söndagstråd (bild)?
Ahh, läckert värre. Tack för bilden.
Så är det. Man ser ruskigt djupt när man sitter med ryggen mot låga stödet och har armen över högsidan. Sen kan man hänga på trekvarten också. Den är annorlunda.Jag antar att det är meningen att man skall kunna sitta åt två olika håll - av någon anledning. Men det ser kul ut
Världens bästa koncept, väntöl.
Nu blev jag ju inte lite sugen...Dagens och gårdagens klocka, nu börjar det att bli lite färgskiftningar. Häftigt att se
Tack. Grym badplats ocksåGrym bild
Vilken drömklocka. Den tavlan, den baksidan. Stort grattis till en FPJ.
Nästan i klass med "grillöl"! Skål på dig!
Pics or it didn't happen
damn dat komboKvällssols-Dweller och kvällswirren ...
Att göra verket helt i guld är såååååå kaxigt!!! Haft den länge?
grattis till en fin klocka
Tråkigt nog är det alltid såhär. Spelar nog ingen roll vad jag köper alltid nån idiot som är på!Beklagar, trist som fan!
Hoppas du får ha kärran i fred framöver nu!