Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gottegris!Morgonmyser med en kopp te och funderar på att sätta på länk på hela gänget.
@Ruben är en gentleman. Är man så välväxt är det oartigt att stå längst framDär bak? Trodde du var ett fan...
Grattis på bemärkelsedagarna!Just ätit födelsedags/bröllopsdags frulle på Trosa stadshotell.
De måste ju bara ha en eloge för de vackra kopparna!! Synd att jag inte bar PO chronon idag
DO IT!Morgonmyser med en kopp te och funderar på att sätta på länk på hela gänget.
Skeppshult.
Väntar på flyget till Rhodos ...
Väldigt gedigen stålis samling! Snyggt!
Hehe, Maiden var mäktiga. Lite dåligt drag i början bara, men efter powerslave blev det ös.Ha ha, fan Ruben. Du är för skön, alltså
Ensam hemma med ungarna hela helgen så inget raj raj för far. Hade gärna stått lagom rusig när Hallowed be thy name ljöd över stadion
Hur är läget idag?
Stor dag idag! Gratulationer till brudparet!Gifter mig om några timmar och ska ha smoking. Man ska ju i regel inte ha klocka med smoking. Men som klockkille måste man ju göra ett undantag.
Då inte många av mina klockor går under skjortärmen så fick det bli min tunnaste klocka. Omega seamaster från 1988.
Gifter mig om några timmar och ska ha smoking. Man ska ju i regel inte ha klocka med smoking. Men som klockkille måste man ju göra ett undantag.
Då inte många av mina klockor går under skjortärmen så fick det bli min tunnaste klocka. Omega seamaster från 1988.