Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Date Day, stål, modell större. Allt rätt, den är så ruggigt fin den klockan.
Tack! Det är en Oyster Perpetual Date, ref 115200 (inte Datejust).Hej Fender
Snygg Datejust! Vad är det för ref nr och vilket årtal? Gillar särskilt tavlan utan den tunna "romerska siffer boarden" runt om - vet du om den tavlan finns på nya även idag?
S
Är det samma panna som var på bardisken som på handleden?Pannan mot bardisken i helgen. Nu sitter den på armen i stället.
Japp, men märket sitter kvar i pannan ocksåÄr det samma panna som var på bardisken som på handleden?
Vanskligare än en 36cm Tudor/Rolex i den genren för det känns inte som det finns samma utbud att "enkelt" återköpa om man skulle ångra sig. Jag skulle hållt i den.Date Day, stål, 38 mm. Det mesta rätt men vi börjar glida isär. Känner ingen riktig pepp när jag bär den nuförtiden. Samtidigt är jag rädd att jag kommer sakna den om jag säljer den.
Går man djupt i glaset lär Submersible vara bra att haJapp, men märket sitter kvar i pannan också
A660-H272228 står det på boettlocket. Heter säkert något ännu sexigare egentligen.Riktigt fin! Vad heter modellen?
Är ju en Chronomaster med det legendariska A660 verket i.Riktigt fin! Vad heter modellen?
Njut!Blev en spontanare med flickan till Turkiet över midsommar!
Solsäkert iallafall
Ska du bygga en walking winder?Busshäng. Hem och släppa in hantverkare.