I bilen på väg hem från jobbet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym! Har också börjar intressera mig ordentligt för de där!
Testkör nyförvärvet..
Tack! Har sneglat på en KS ett tag, när det plötsligt dök upp en så var det bara att slå tillGrym! Har också börjar intressera mig ordentligt för de där!
Batman vs Kossorna!Bekantar mig med kossorna
Helt rätt! Blir ordentligt kläm och tittasugen när man ser den hahaTack! Har sneglat på en KS ett tag, när det plötsligt dök upp en så var det bara att slå till
Japp. Typ 3h till tjockholm. 2,5 til götet.Närmre hem om inte annat.
Fotbollen var ganska intressant, Nordirland mot Tyskland, tyskarna vann med 1-0Vill inte gilla att du är sjuk men gillar fotbollen! Ok? Och klockan också
Rejält med lök! det gillar vi.Lagar Korv Stroganoff
Riktigt manligt blir det när verktygen ser mer slitna ut än reparationsobjektet.Känner min manlig som fan...
Lägg verktygslådan i havet några veckor så blir det lite härlig rost patinaRiktigt manligt blir det när verktygen ser mer slitna ut än reparationsobjektet.
Trots din visar du okunskap! Bra verktyg är man rädd om, ingen fake patina.Lägg verktygslådan i havet några veckor så blir det lite härlig rost patina
Haha, men det ser ju så kul ut när man har splitternya verktyg med plasten kvar på typiskt kontorsarbetare ellerTrots din visar du okunskap! Bra verktyg är man rädd om, ingen fake patina.
Precis min tanke...Haha, men det ser ju så kul ut när man har splitternya verktyg med plasten kvar på typiskt kontorsarbetare eller