Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Åker tunnelbana
Den ultimata klockan, alla kategorier.
Sånt kan man inte bara häva ur sig utan mera information. Visa mera!Sommaren är här då är det extra kul med en v12:a under huven
Så fri i själen är jag inte, dessutom tror jag att folk skulle bli lite upprördaTrodde först att du satt naken... Jag menar så varmt är det inte!
Är mer än nöjd, lite pyssel med slingan men har gått förvånansvärt smidigt, nästan 2000kvm gräsmatta med buskar o blommor !Flitigast i familjen!
Och en av de bästa ekonomiska utläggen.
Nybyggena?))Njuter av en kopp kaffe på balkongen i Frösakull
Fy vad underbart det ser ut! TT är ju bästa sommarlooken
Njuter i solen
Yes bro. Helt fantastiskt!Fy vad underbart det ser ut! TT är ju bästa sommarlooken
Måste nog krafsa fram min tvåton igen...Yes bro. Helt fantastiskt!
Do it!Måste nog krafsa fram min tvåton igen...
Jag brukar bli sparsamt upphetsad över kvarts-ur...men det där är en goding!Breitlingtisdag, nykomlingen får hänga med idag och jag klagar inte.
BilhandlareKålpudding in the making