Ett välkommet avbrott bland alla (förvisso snygga) tisdagsspeedys. Grattis till fin klocka. Den gör sig verkligen i grönt.Senaste nytt på handleden! En underbar Longines WWW reissue. Tack till @Mark-IX för ett trevligt möte och affär!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett välkommet avbrott bland alla (förvisso snygga) tisdagsspeedys. Grattis till fin klocka. Den gör sig verkligen i grönt.Senaste nytt på handleden! En underbar Longines WWW reissue. Tack till @Mark-IX för ett trevligt möte och affär!
Det är illa när det är sånt skitväder att man är tvungen att byta till mudman för att ens titta ut genom fönstretByter fan till Mudman i det häringa vädret
Samlade mod för att gå ut med skräpDet är illa när det är sånt skitväder att man är tvungen att byta till mudman för att ens titta ut genom fönstret
Fråga @Urkvinnan själv tvekar jag inte.
Jag höll på att svara @Pauledward , men jag hiade mig. Man ska inte föra över sina fobier på sin omgivning.Fråga @Urkvinnan själv tvekar jag inte.
Tack så mycket! Hade inte kunnat vara mer nöjd! (Förutom om den funnits utan datum då)Oj! Fantastiskt fin, grattis!
Tackar! Ja, det var ju insikten att Bulovan kändes precis den där millimetern för stor fick mig att leta efter något liknande. Så egentligen var det ju bra på ett sätt!Grattis!
Två rätt lika klockor samma vecka.
Snabba ryck hos dig också.Tackar! Ja, det var ju insikten att Bulovan kändes precis den där millimetern för stor fick mig att leta efter något liknande. Så egentligen var det ju bra på ett sätt!
Tack så mycket! Tänkte på dig när jag köpte den. Du är ju lite av en Longines-ambassadör här på forumetEtt välkommet avbrott bland alla (förvisso snygga) tisdagsspeedys. Grattis till fin klocka. Den gör sig verkligen i grönt.
Blir inget gilla på den.Jag bangade som vanligt, Haha @Urkvinnan @jabla
Jag kommer bättra mig!Blir inget gilla på den.