Tröjan är ju BRUN.![]()
Blått är temat, jeansskjorta, blåa chinos, blått säte och blå tavla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tröjan är ju BRUN.![]()
Blått är temat, jeansskjorta, blåa chinos, blått säte och blå tavla.
Svårfotad... La upp en film på insta till digPyramidtavla är ju bara amazing!![]()
Min vinterstrumpa?
Kan tänka mig att det skimrar fördjäfligt bra när ljuset bryts i pyramiderna...Svårfotad... La upp en film på insta till dig@Lukadollar
Det är faktiskt en jacka, och jag skrev inte att jackan var blåTröjan är ju BRUN.
Precis! Lite ljusspel måste man ha <3Kan tänka mig att det skimrar fördjäfligt bra när ljuset bryts i pyramiderna...![]()
Kollade filmen nyss, fyfan vad det är sexigt!Precis! Lite ljusspel måste man ha <3
Den funkar rätt bra när något inte skött sina vardagssysslor. Nu till annat.Med vad i?
Trevlig helg kingen!Dricker lite bcaa och kollar serie trevlig helg på er alla ksare![]()
Kommer hem från jobbet och tänkte ta det lugnt, då sitter halva området på min altan och dricker öl. Man vill ju inte vara tråkig.![]()
Semestern börjar med sol.
Värt att fira.
Du vet väl att det redan är kört när man väl tänkt så.Flanerar till glasskiosken och inser att jag är flippsugen...
![]()
Funderar på att köpa upp alla lägenheter i området så att man kan få vara ifred.Vilka dryga jävlar! Har dom ingen egen altan?
I know, I know... Jävla skit att man skulle ha reggat sig här och blivit smittad av flippsjukanDu vet väl att det redan är kört när man väl tänkt så.![]()
När du väl börjat blir det mer som en livsstil.I know, I know... Jävla skit att man skulle ha reggat sig här och blivit smittad av flippsjukan![]()
Det brukar vara så med många andra kroniska sjukdomar, det blir en livsstil och sedan ansluter man sig till andra med samma diagnos...När du väl börjat blir det mer som en livsstil.![]()