Omega original gummi och Omega original violås = 6200:-Nice vad för gummi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Omega original gummi och Omega original violås = 6200:-Nice vad för gummi?
Fet! Hur fick du tag på den?![]()
Ref för klockan är E65362. Det är en Aerospace från 2001 i limiterad specialutgåva för piloter tillhörande Försvarsmaktens Helikopterflottilj.
Ditt datum är fel inställtGlassigt.
![]()
Mig veterligen är det hans arbete, det kan man åtminstone märka i Victorinox Passaroundtråden för den blåa klockan Fet! Hur fick du tag på den?
Bra jobbatOk nu ska jag sluta tramsa
Men jag är nöjd!
![]()
![]()
Jetski!!!!Sjukt nöjd med nykomlingen!
![]()
Fet! Hur fick du tag på den?
Mig veterligen är det hans arbete, det kan man åtminstone märka i Victorinox Passaroundtråden för den blåa klockan ![]()
På en båt du?Vill ha semester. Grer elschema som verkar vara lite knepigt.![]()
Hehe, nee, cyklopen som spökar. Det döljer sig en till etta där.Ditt datum är fel inställt![]()
Stämmer bra.På en båt du?![]()
Packar sommarduon
![]()
Du har säker fått frågan miljontals gånger: Vart kommer det där gröna natobandet ifrån? Ser sjukt snyggt ut på skxen!
Nån sorts solur?Kollade in stora stenbumlingar på en åker tidigare idag.
![]()