Dweller idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillade dom också. Tycks heta "Paper Porcelain" tillverkad/såld av HAY.Snygg kopp och klocka såklartVart hittar man dom?
AP rosé och födelsedag, trevligt.
![]()
Grattis!AP rosé och födelsedag, trevligt.
![]()
Stort Grattis!AP rosé och födelsedag, trevligt.
![]()
Gratulation Herr OmenAP rosé och födelsedag, trevligt.
![]()
Kan det ju vara. Nånstans 14-16cm i omkrets?Eller jag som har små handleder![]()
![]()
Tack. Är väldigt nöjd. Ibland blir det bättre än man kan hoppas på.Grym tavla![]()
Vet inte om jag sagt Grattis men här kom det.DJ idag igen
![]()
![]()
Gratulerar på födelsedagen!AP rosé och födelsedag, trevligt.
![]()
Talar vi om samma COS (http://www.cosstores.com/)? I Finland säljer dom bara kläder. Ja, vill nog ha ett par om det är möjligtHay säljs av COS o jag fick kopparna av min frus syster som knegar på deras huvudkontor i London.
Är fler intresserade så dra ett pm så kanske jag kan styra några![]()
![]()
Japp men vet inte om hemsidan säljer så därav dra ett pm så kollar jag med henne. Hon kommer för övrigt hit om nån veckaTalar vi om samma COS (http://www.cosstores.com/)? I Finland säljer dom bara kläder. Ja, vill nog ha ett par om det är möjligt![]()
![]()
Hittade faktiskt på deras www-site. Tack. Slut på offtopic.Japp men vet inte om hemsidan säljer så därav dra ett pm så kollar jag med henne. Hon kommer för övrigt hit om nån vecka![]()