Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Original eller ommålad? urinvånarenMagisk urtavla på den![]()
Originaltavla och tvättad sådan enl tidigare ägaren. AurumOriginal eller ommålad? urinvånaren
Ställer mig lite tveksam till det, har du bättre bilder? Vem är säljaren? Samma som sålde dig den röda Universalen?Originaltavla och tvättad sådan enl tidigare ägaren. Aurum
Skickar bilder mm via pm AurumStäller mig lite tveksam till det, har du bättre bilder? Vem är säljaren? Samma som sålde dig den röda Universalen?
Grön sub, måste vara aftermarket... Eller får jag skaffa ny skärm.Två 7016. Bara några hundra nummer ifrån varandra produktionsmässigt.![]()
LVGrön sub, måste vara aftermarket... Eller får jag skaffa ny skärm.
Haha, tänkte inte på LVn... Men den har iofs safir så... Men grönaktigt kanske är det nya tropical?LV
Skumt ljus men insertet har lite gröna undertoner om man bara vill se det.
NääHaha, tänkte inte på LVn... Men den har iofs safir så... Men grönaktigt kanske är det nya tropical?
Har byggt en bänk. Ska olja in den. Beräknar livslängden till 10 år.
Ska dricka en bärs
Vad har du för klocka där? Ser cool ut!Står i sumpan och flyttar ut syrran
![]()
Tillskillnad från mig så är hon cool och gaddad
![]()
Vad har du för klocka där? Ser cool ut!
/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
Aha... där ser man. Det är något coolt med vintagedykare och subsekund.Har faktiskt snackat om den för dig och sa att du skulle gilla den när vi var på Vasa innan mässan sist
En Novus med plaxi!
![]()
Aha... där ser man. Det är något coolt med vintagedykare och subsekund.
Testar explorern i sitt rätta element
![]()