• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Vackert! Hade aldrig hört talas om Hemavan förrän nu.

Oj. Som vintersport-ort har del levererat i klass med @Af Sjodahl
Anja, Stenmark, stig Strand, jens byggmark för att nämna de mest namnkunniga. Som sommarort är det mkt trevligt. Inte alls mycket fjällvandrare (även om man såklart tycker det är för mycket). Sedan ca tre-fyra år kan Hemavan skryta med ett systembolag. Således fullservice. Skönt att slippa beställa sprit via Statoil med fyra dagars leverans.

Värt ett besök! Varit här om somrarna i 13 år nu.

Obs! Ingen vidare klockspaning.

Långkörning idag, 150 mil hem. Fast Speedy delar upp resan i två etapper :)
image.jpeg

Min gammelfarmor sa "morgonstund har guld i mund och bly i baken" och med det menade hon att det kunde vara jäkligt tungt att ta dig upp ur sängen :) (själv var hon grymt morgonpigg)
Och snygg klocka förresten :)
Jag har lätt att identifiera mig med din gammelmormor. Känslan känns igen. Bly i huvudet är också en åkomma vissa morgnar. Tack, jag är väldigt nöjd med klockan. Hade jag sett den tidigare hade jag köpt tidigare. Rolex klart bästa modell, för mig iaf.

Tillbaka
Topp