Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Denna dag går ju inte att klaga på! Dags för en kvällstur i roadstern![]()
På Heathrow och klämmer på en Oyster perpetual med svart tavla och pink index. 3000£. Lockar verkligen men är inte säker på färgen.
Sålde den första, fick panikångest och köpte tillbaka en likadan. Nu är den ute igen på K/S då jag ska prova på något nytt märkeÅh, har du köpt ny eller behöll du den?
Det var nära, grym beslutsångest men nu måste jag boarda planet och jag har inte köpt den. Jag tror jag hellre vill ha en Explorer. Denna pink är ju väldigt lika men har inte lika snygga visare. Eller så blir det en tudor black bay 36 som ju är så snygg den med. Om man bara skulle hitta en butik som har den inne...Fan va cool, visste inte de fanns med pink index!
Monsterbar pris dessutom, KÖP
Dykarbaren ?För en stund sedan - på väg från Sandhamn!
![]()
Bryter av från alla öl- och efterättsbilder med ett redigare kvällsbestyr: golvläggning.
![]()
Fan detta ser ju bra ut.
Eller ni kanske inte ser klockan?
![]()
Mitt i pokemon-jakten blir man avbruten av nån jävla pojkspoling!!
Ni kan väl bonda och lira tillsammansMitt i pokemon-jakten blir man avbruten av nån jävla pojkspoling!!
Han spelar ju inte! Typ "vafan gör man i kungsan då?!"Ni kan väl bonda och lira tillsammans![]()
Han var kanske på väg in på Café OperaHan spelar ju inte! Typ "vafan gör man i kungsan då?!"
Tropiska härliga nätter med fullmåne åtminstone till på SöndagNjuter ute i sommarnatten.
![]()
Var minst 20 i Öresund.Tropiska härliga nätter med fullmåne åtminstone till på Söndag
Havsbad i Östersjön Kämpinge idag..20 grader![]()