Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Marinerar inför gtg imorn
![]()
Är det inte dags att hänga på länken snart?! Nato på subc hänger man på en gång per år och efter två timmar inser att länken är bättre alla dagar i veckan. Med det sagt är jag avundsjuk, njut nu av bossen ikväll!Morgondopp i Göteborg![]()
Haha kört Nato sen i början på maj, byter nog till veckan dockÄr det inte dags att hänga på länken snart?! Nato på subc hänger man på en gång per år och efter två timmar inser att länken är bättre alla dagar i veckan. Med det sagt är jag avundsjuk, njut nu av bossen ikväll!
Solbränd?Dricker bubbel och slåss för mitt liv mot Getingsjävlarna... En fick in ett sting i lillfingret...:-(
![]()
En smula... Solen biter bra trots minst faktor 30.. Å andra sidan smörjer jag nog aldrig in händer och armar... Fokuserar på flinten..Solbränd?![]()
Hojta till när du vill ha en chaffis i den kärranLife is good, fredag och semester![]()
![]()