Ruben
Silver
Den är galet snygg på gummi.Idag har det varit ingy hela dagen. Gummit är riktigt bra
![]()
Ser riktigt sportig ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är galet snygg på gummi.Idag har det varit ingy hela dagen. Gummit är riktigt bra
![]()
Bra bild!Tallisker, solnedgång o speedy
![]()
Japp, en riktigt bra kombon. Hade velat ha svart croco också... Men finns ju inte (oem)Den är galet snygg på gummi.
Ser riktigt sportig ut
Så länge jag inte sett den live, så håller jag den äldre som finare...Eller denna
![]()
alla daytona är fina...får visa dig snart då...Så länge jag inte sett den live, så håller jag den äldre som finare...
Tung pjäs!
Då får du väl prova 36mm vitguld.![]()
Jag klär inte i 36 mm stål rolex, tråkigt nog![]()
Underbar bil(d).Broöppning
![]()
Var det inte svårt att balansera klockan på huvudet samtidigt som du tog bilden?Njuter av kvällens svalka...
![]()
Gärna...F
alla daytona är fina...får visa dig snart då...
Se där ser sälenfjällen från min stuga där jag är nu!Jäser på altanen i stugan i Sälen.
![]()
Härligt. Du har lika bra väder som viSe där ser sälenfjällen från min stuga där jag är nu!
![]()
Är dock 5 mil bort!