Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!! Det är verkligen tight!Idag blev det något nytt på armen.
@Kejsaren sådde ett frö med sin DJ.
![]()
Men det var @Johnne som slog in den sista spiken i kistan när han dök upp i HBG med sitt SuperJubilee. Vilken tyngd o skön känsla jämfört med den tidigare varianten, kände genast att jag saknade något i min samling.
Nu har det löst sig och jag måste säga att jag är riktigt nöjd.
![]()
Det kostar att ligga på topp.Snyggt!! Det är verkligen tight!
Nytt eller beg? Är lite sugen på ett oyster till min dj, men det kostar ju som 1/4 schysst rolle.
Hittade ev annonsen. Med en ym på bilden...Det kostar att ligga på topp.
Köpt begagnat men som nytt. upptäckte till och med lite plast kvar att pilla bort över en öl ikväll.
Super duper, mkt braIdag blev det något nytt på armen.
@Kejsaren sådde ett frö med sin DJ.
![]()
Men det var @Johnne som slog in den sista spiken i kistan när han dök upp i HBG med sitt SuperJubilee. Vilken tyngd o skön känsla jämfört med den tidigare varianten, kände genast att jag saknade något i min samling.
Nu har det löst sig och jag måste säga att jag är riktigt nöjd.
![]()
Snyggt! Nytt för dig också?Ja, svart bättre![]()
![]()
Jepp, kul för den är från 1980, det år jag och frun träffades, det närmaste en realistisk årsklocka jag kan kommaSnyggt! Nytt för dig också?
Senaste orginal bezeln jag sett till salu gick för en bit över 250k sek.
Syns även på stensättningen men för de behövs en bättre bild.
Såldes endast till GMT i YG / WG.