Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varje gång jag ser den blir det lite extra uppspelt! Den är så fin! Jag vet att datum, i synnerhet med cyklop inte riktigt funkar för mig men attans vad bra det ser ut på dig!Frukosttajm
Väntar på en liten rackare som kommer imorgon
Visst kittlar det nånstans tack tack! Du får skaffa en och demontera bubblanVarje gång jag ser den blir det lite extra uppspelt! Den är så fin! Jag vet att datum, i synnerhet med cyklop inte riktigt funkar för mig men attans vad bra det ser ut på dig!
Medelst sabrering, kanske...Visst kittlar det nånstans tack tack! Du får skaffa en och demontera bubblan
Haha @snoozarn fixar!Medelst sabrering, kanske...
Sannolikt ser man oftare en grön Ferrari än klockan du bär. Jag är osäker på vad det är men den har attityd. Grym!Inte varje dag man ser en grön Ferrari
Så härligt grymt fin
Utmärkt klockval!
Åker tåg. Göteborg - Stockholm. Slut på semestern, imorgon jobb.
Vad hade du gjort för att tömma dem?
Grät en skvätt av lycka när jag fick älg med grädde och potatis för att fylla upp mina uttömda fett- och kolhydratdepåer.
Det gick ju sådär
Antioxidant overloadLite vardagslyx! kan man ha det på en söndag?
Utmärkt klockval!
Härlig klocka!Lite vardagslyx! kan man ha det på en söndag?
2008 med graverad glasring.Same to you.
Vad har du för tillverkningsår på din? Min är en 2005 med MKIII tavla.
Det är en Hublot Spirit of Big Bang All Black. Limiterad till 500 exSannolikt ser man oftare en grön Ferrari än klockan du bär. Jag är osäker på vad det är men den har attityd. Grym!
Varför???Gör man burgare måste man ju klä av sig
Varför???