Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du är en riktig Brat.Bratten är såklart på i brattens huvudstad .. Göteborg !
![]()
Du får lägga in lite spontana klockbyten.Det börjar fan bli lite förutsägbart det här. Sorry ...
![]()
Vågar du ha en kronograf...Väntar på att min kära ska bli klar så vi kan gå ut och äta.
![]()
Upplever att en stor del av min tid går åt till att vänta på henne.![]()
Inget skägg, du känner dig utanför.Njuter av sensommaren i folkets Park i Malmö, första gången här, jävlar vad hipsters
![]()
75/15 är fan inte dåligt, vad sa du till henne att klockan kostade?Firar med popcorn efter tunga förhandlingar hemma!
Utfall: klocka till chuck för Max 75K accepted
Inredning/design till Los Tantis 15K accepted
![]()
Dubbla faeter BR håller med![]()
Visste inte att du häckade så pass långt söderut. Hojta om du är nedåt Hudik så bjur jag på en kopp kaffe på jobbet.@Pauledward plockar dock mina egna hjortron på myrarna i gränstrakterna mellan Hälsingland och Medelpad. Blir så jobbigt för @Strindberg om han ska plocka åt hela KS!
Kan med fördel kombineras med bäckmete av öring!
Du får lägga in lite spontana klockbyten.![]()
Håller med digDu får lägga in lite spontana klockbyten.![]()
Jag gör mitt bästa ! Men har svårt att konkurrera med dessa människor på våran balkong . Du får styra upp när du kommer hitDu är en riktig Brat.![]()
När man väntar på nått "gott"Väntar på att min kära ska bli klar så vi kan gå ut och äta.
![]()
Upplever att en stor del av min tid går åt till att vänta på henne.![]()
Mja, vet inte vem som skulle kunna ha den inne?Aha, på med länken då!
Finns det ingen affär som du kan gå till för att klämma lite på Seikon?
Jag har förresten en Citizen-dykare, så jag kan förstå Seiko-idén. Variation förnöjer ju, även om DJ är super.
Mvh
Men den e cool så värd att testa. MvhMja, vet inte vem som skulle kunna ha den inne?
damnEn bättre middag!
![]()
![]()
![]()
![]()
AbsolutMen den e cool så värd att testa. Mvh
Är du med i avenyföreningen? Har minne utav att det är dem som hyr den lägenhetenBratten är såklart på i brattens huvudstad .. Göteborg !
![]()
Om jag är ? Det är jag som äger den.Är du med i avenyföreningen? Har minne utav att det är dem som hyr den lägenheten![]()
Skämt å sido . Är takterrassen på vårar hotellOm jag är ? Det är jag som äger den.
Oslagbar nostalgi, Nintendo 8- bitars.
Oslagbar nostalgi, Nintendo 8- bitars.
Måste inventera vad jag har undanstoppat.![]()
Fantastiskt gott om man är duktig på att rensa.Dags att rensa dagens fångst!
![]()