Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som sakt var tvungen att ta ut cykeln en tur till en kompis för att ta en kopp kaffe för man vart ju sugen när man såg dit inlägg.Mycket trevligt va det! Klart du ska köra hoj!
På slutdestinationen blev det en fika med likasinnade
![]()
Har du länken till årsklockan?
Så ja, sons of anarchy!Som sakt var tvungen att ta ut cykeln en tur till en kompis för att ta en kopp kaffe för man vart ju sugen när man såg dit inlägg.![]()
Du ser ut att ha fått ett rejält fullt ölglas ur en liten 33cl burk.Dricker öl och fixar middag![]()
Optisk illusionDu ser ut att ha fått ett rejält fullt ölglas ur en liten 33cl burk.![]()
Ja där har du rätt i vart sugen att göra en som påminde jax motorcykel,så jag har byt styre från hög till den jag har nu och satt på kåpan, vart riktigt bra tycker jag.Så ja, sons of anarchy!
Väntar på söndags pizzan =))![]()
Dricker öl och fixar middag![]()
Det blev suveränt!Bra där! Kan omöjligen inte bli suoergott med kantareller och bacon!