Güld och Bübbel!
Eller ja, natostrap i färgen khaki gold och en 3.5:a i alla fall...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Märks att du är småbarnsförälder, mitt barn är på kalas till 21:00Güld och Bübbel!
![]()
Jag ser framför mig hur du sitter i mörkret och kollar klockan. På håll syns bara glöden glimma vid varje puff. Ögon kisar lite medans ena handen stryker vant och ömt över hagelsprakaren som vilar i knät...Märks att du är småbarnsförälder, mitt barn är på kalas till 21:00![]()
Tack så mycket, de är egenskapta faktiskt.Otroligt snygga! Vart kan man få tag på dessa?
Kan bara säga att det var det.Oj ,ser riktigt bra ut .
Hittills ser Persbrandt ut som Janis Joplin och Mikkelsen liknar en pepparkaksgubbe...Hur ska detta sluta? En western med Mikkelsen och Persbrandt? Jag är positivt skeptisk i brist på bättre formulering...
![]()
Var på bio och såg den tyckte inte den var så bra,trodde att den skulle vara mycket bättre när dom två skulle vara med i den, vart besviken på den.Hittills ser Persbrandt ut som Janis Joplin och Mikkelsen liknar en pepparkaksgubbe...![]()
Känner redan att jag ledsnat på den. Fotot är väldigt bra men resten är pannkaka. Tummen ner från mig.Var på bio och såg den tyckte inte den var så bra,trodde att den skulle vara mycket bättre när dom två skulle vara med i den, vart besviken på den.
Det kan jag förstå det var lika dant med bio referenserna att den skulle vara så bra skrev dom. Men det kan jag inte hålla med dom om.Känner redan att jag ledsnat på den. Fotot är väldigt bra men resten är pannkaka. Tummen ner från mig.![]()