Funderar vilken klocka som ska få lite armtid from i morgon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha, är du göteborgare undrar man direkt?Vad tänker du på?![]()
Tänker mig i så fall en SRP77X. Gillar boetten men är nojjig över att den kommer att kännas för fet på mina taniga handleder :/Hur stor är den du tänker på?
Tjabba! vill inte framstå som frågvis, men what is Dinka??![]()
Dinka inköpt
Jaha, finns det inget ställe man får klämma på en?Tänker mig i så fall en SRP77X. Gillar boetten men är nojjig över att den kommer att kännas för fet på mina taniga handleder :/
Upp svenska för klockaTjabba! vill inte framstå som frågvis, men what is Dinka??![]()
HahaBorde nästan ha förstått det!![]()
![]()
![]()
![]()
En på vänster en på höger såklart!FU ck inte lätt, kan ju inte gå omkring med två...
![]()
Snyggt strap!
Ta något med Oysterlänk o Case...Funderar vilken klocka som ska få lite armtid from i morgon
![]()
Arbetsklädd förmodar jag eftersom det står Work på tröjan.Tar ny profilbild till jul.![]()
Ha ha, kan ju köra Nato också... men du har det ju ännu värre, jag skulle nog få motivera mig själv ganska mycket varje gång daytonan sätts i windern...Ta något med Oysterlänk o Case...
Var det någon som sa att man kan ha för många klockor?Ska precis sortera in sista tidens skivanskaffningar i hyllorna. Börjar bli fullt nu med med 5.500+ CD'n ...
![]()
Texten " will work for Food" syns inte.Arbetsklädd förmodar jag eftersom det står Work på tröjan.![]()
Det får avgöras på julafton om godiset knäcker en Inox.Ingen "Inox VS Knäck"?![]()
Grattis på ettårsdagen!Firar 1 år på KS och kollar igenom lite gamla uppladdningar
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha!Texten " will work for Food" syns inte.