Ja, var min KS-surfande mobil som ställde till det.Klara sig klockan?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, var min KS-surfande mobil som ställde till det.Klara sig klockan?![]()
Haha tecken på att det är läggdags för digJa, var min KS-surfande mobil som ställde till det.![]()
Inte så att du svept för mycket?Gjorde en svepande rörelse för mycket.
![]()
Tur att glaset var så gott som tomt.![]()
@Fliegerchronograph, har du också fått julkort av klockmaster eller fick du, din familj och din inox en all-inclusive julresa till Tomteland av Victorinox?
Pure Magic...Gjorde en svepande rörelse för mycket.
![]()
Tur att glaset var så gott som tomt.![]()
Äntligen någon som törs erkänna att lim-sniffning is tha shitPure Magic...
![]()
Jag säger detsamma, men har ingen klickbild att backa upp det hela med.Önskar er alla på KS en riktigt God Jul.
![]()
Mycket fin klocka. Har en jag med och har svårt att se mig släppa denna.........![]()
Grönt är skönt![]()
Ingen "white Christmas" där inte..Grönt är skönt![]()
Hahaha. Vafan.Grönt är skönt![]()
Tråden måste man följa. God JulHahaha. Vafan.
Haha. Tänker inte säga vad jag tycker om det. Blev mest förvånad över att det dök upp här, haha.Tråden måste man följa. God Jul
Jag förstår din förvåning men man måste vara ärlig.Haha. Tänker inte säga vad jag tycker om det. Blev mest förvånad över att det dök upp här, haha.
Roffigt.Grönt är skönt![]()
Grönt är skönt![]()
Läs reglerna innan du postar, antar att det inte är barr från en julgran på bilden. @DenkeGrönt är skönt![]()