Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ta hem fågeln och koka upp den med din INOX...Bara för att du kan!Här mås det inget vidare...
![]()
Min Speedmaster väntar på reservdelar och jag har avyttrat mina dyrare klockor, så nu kör jag OWG med skx007 och måste säga att det är riktigt skönt att ha en beater som bara går och går utan vare sig dyra servicekostnader eller ångest över dings. Om den bara var 2-3 mm smalare och tunnare så vore jag set for life
![]()
Tror det föll på "hem"Ta hem fågeln och koka upp den med din INOX...Bara för att du kan!
Spännande...Edit du är ju redan i köket ser jag lite längre ned på sidan.Tror det föll på "hem"![]()
Är "family life" samma sak som all inclusive? Kan nog bli lite motsägelsefullt.Ett mycket godtyckligt wi-fi har allvarligt decimerat mitt KS'ande under veckan här på Lanzarote. Passar på att titta in när det funkar och önskar er alla en fin kväll!
![]()
Den där är riktigt snyggByter band på nykomlingen.....känner mig riktigt nöjd
![]()
![]()
![]()
Grattis till den, kanonfin!Byter band på nykomlingen.....känner mig riktigt nöjd
![]()
![]()
![]()
Byter band på nykomlingen.....känner mig riktigt nöjd
![]()
![]()
![]()
Då måste jag ju testa ammobandet som kom idag på min Daytona.Den där är riktigt snyggThumbs up!
Här mås det inget vidare...
![]()
Stackars @laketwig det kommer att bli tungt med torsdagsbilderna.![]()
Bäst att du taggar ned med pluntan då om den ska räcka hela veckan?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Postar för hela veckan![]()
Tack för att du delar med dig, stark socialrealism!Hur menar du då ...?
![]()
Sen känns väl sugrör lite osofistikerat, så jag kör nog på som vanligt.
![]()
Tyckte nog alla utom han som höll truten.HAHHAHA! Den var ju riktigt bra!
Snygg! Den där tavlan är silver va, eller vit?![]()
Har fått ny kontorsstol på jobb med fungerande gungfunktion, bästa som hänt i januari.
Hur menar du då ...?
![]()
Sen känns väl sugrör lite osofistikerat, så jag kör nog på som vanligt.
![]()