• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

jabla

Sarlacc
På Knutpunkten i Helsingborg... Insåg att jag tog tåget 1,5h tidigare än jag behövde. Får lösas med lite kvalitetstid på KS. ;)
20170122_134959.jpg
Synd det inte var igår vid den tiden, då satt jag på Bishops intill och tog en öl med @Bikinigubben :)
 

MrRolex

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Blir du nåt bättre? Har de nån plan för dig?
Är inte världens friskaste själv, så jag vet hur tröstlöst det kan kännas! Hoppas de är rädd om dig, själv kan man ju oftast inte göra så mycket! Jag vet att fler än jag har dig i tankarna, krya på dig!
Tack för omtanken. Ligger bara med blodförtunnande dropp och hoppas att en tromb i hjärtat ska tunnas ur. De kan inte operera pga risken att den sticker iväg.
Har redan stuckit iväg flertalet som bildat proppar i lungorna :(
Och inga roliga klockor finns det att köpa i köp och sälj heller ;)
 

Husse

Patek
Tack för omtanken. Ligger bara med blodförtunnande dropp och hoppas att en tromb i hjärtat ska tunnas ur. De kan inte operera pga risken att den sticker iväg.
Har redan stuckit iväg flertalet som bildat proppar i lungorna :(
Och inga roliga klockor finns det att köpa i köp och sälj heller ;)
Det där är inte kul...
Hade en ordentlig hjärtinfarkt i somras, så jag har lite insikt i detta med blodförtunnande mediciner. Har en stent på vänstra halvan, och "toppen" på hjärtat rör sig sämre.
Måste vara förknippat med stark smärta när det drar iväg till lungorna?!
Måste du hålla dig i stillhet också? Det måste vara en tristess utan dess like!
Ha det så bra det går!
 

MrRolex

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Det där är inte kul...
Hade en ordentlig hjärtinfarkt i somras, så jag har lite insikt i detta med blodförtunnande mediciner. Har en stent på vänstra halvan, och "toppen" på hjärtat rör sig sämre.
Måste vara förknippat med stark smärta när det drar iväg till lungorna?!
Måste du hålla dig i stillhet också? Det måste vara en tristess utan dess like!
Ha det så bra det går!
Aj, fan! Ja då vet du vad det handlar om. Hade också en infarkt i juli :( Har ätit blodförtunnande i 10 år, så borde inte få proppar.
Jo legat still här på avdelningen i 10 dagar nu :(
 
Topp