Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ingenting man vill missa med tanke på den klockanGlömde för sjuttsingen att posta dagens klocka tidigare idag
![]()
Pappa, jag och en gammal gubbe åkte 2 mil rakt ut i skogen och "klättrade" upp på ett berg.För en stund sedan...
Lekte jag fotograf med ett par gamklockor!Lite dåligt ljus, men det får ni leva med!![]()
![]()
Samlar kraft och räknar ner till min gymcomeback imorgon, fasar redan inför träningsvärk av galaktiska måttLaddar innan ett bröst och triceps pass![]()
Bästa yrket!Jobbar som elektriker med inriktning mot högspänning och ställverk.
Jobbar med den klockan som sitter på armen för dagen. Även om det är speedy eller submariner
Borde ha olika klasser.Väntar på frun...
Hur ska vi lägga upp tävlingen? Är det kortast eller längst väntan som vinner?![]()
Naturligtvis gäller den all form av väntan på kompis, fru, sambo, pojk- flickvän, kollega osv!
Sätt igång och spåna kära KSare!
Grattis!Surfar KS och jobbar.
![]()
![]()
Edit: Och detta blev mitt 3000e inlägg ser jag nu!![]()
Borde ha olika klasser.
Väntan med kronograf
Digital väntan
Analog väntan med de två underklasserna Quartz och Automat.
Borde även ha genusklasser (nedan avses juridiska kön för enkelhetens skull men det kan utvecklas)
Man väntar på kvinna
Kvinna väntar på man
Kvinna väntar på kvinna
Man väntar på man
Vill även kunna se eventuella samband, väntar en man med kronograf längre tid än en kvinna med digital klocka. Osv.
Bara att sätta igång.
StockholmBästa yrket!vart någonstans?