Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det blir det, väntar på leverans! Natot var bättre än ett sjukt smutsigt Fixo-flex utan spänst..!Jokkmokkswe skrev:Camo00 skrev:Nu kan jag också posta i den bästa tråden...
Provar på ett för stort Nato...
![]()
Oj, du måste köra läderband på denna pjäs, hädelse att ha nato!
Den är härlig den där, grattis!Camo00 skrev:Nyinkommen mekanisk Citizen med läcker urtavla och Rios-krokodil... Finfint!! Tack till "max" för smidig affär!
![]()
Synd på den!! Du har postat den så många gånger att jag har börjat snegla på Breitling, vilket jag aldrig trodde!Ricrob skrev:Den är härlig den där, grattis!Camo00 skrev:Nyinkommen mekanisk Citizen med läcker urtavla och Rios-krokodil... Finfint!! Tack till "max" för smidig affär!
![]()
Själv passar jag på att njuta av denna. Kanske sista gången..? :cry:
![]()
Camo00 skrev:Synd på den!! Du har postat den så många gånger att jag har börjat snegla på Breitling, vilket jag aldrig trodde!![]()
Framförallt tycker jag att de har den klart läckraste dag-visningen jag sett.
oskarponken skrev:Finns det underlag för en egen IWC tråd?
daviden skrev:Svår att ta av.
![]()
Tack!80talisten skrev:daviden skrev:Svår att ta av.
![]()
Den är riktigt fin! Vad är det för ref-nr och listpris på den?
daviden skrev:Tack!80talisten skrev:daviden skrev:Svår att ta av.
![]()
Den är riktigt fin! Vad är det för ref-nr och listpris på den?
Tudor Heritage Black Bay Reference 7922R.
"Officiellt" listpris har jag ingen aning om... Bergströms ur i Malmö tar 27.840:- (med länk).
Ska ta mig i kragen och skriva en liten recension också.Okej! Ska göra lite sökningar och läsa om modellen.![]()
Gärna det! Jag älskar recensionerdaviden skrev:Ska ta mig i kragen och skriva en liten recension också.Okej! Ska göra lite sökningar och läsa om modellen.![]()
![]()
Såja! Denna har undanhållits från tråden alldeles för länge.Ricrob skrev:
theargonaut skrev:![]()
Solbadande snöflinga...
Jag har varit på en liten ö utanför Mexico i två veckor och bara göttat mig, kollat på djurlivet och kört golfbil. Softish värre. Första softarresan på evigheter. Vi brukar alltid åka till storstäder. Jag passade på att ta lite klockfoton, så det kanske blir en tråd om det ifall jag får feeling.Aquaracer2 skrev:Vart är du Yonsson? , ser riktigt avundsvärt ut!
daviden skrev:Svår att ta av.
yonsson skrev:Jag har varit på en liten ö utanför Mexico i två veckor och bara göttat mig, kollat på djurlivet och kört golfbil. Softish värre. Första softarresan på evigheter. Vi brukar alltid åka till storstäder. Jag passade på att ta lite klockfoton, så det kanske blir en tråd om det ifall jag får feeling.Aquaracer2 skrev:Vart är du Yonsson? , ser riktigt avundsvärt ut!
Den är sådär tramsigt gedigen, built like a tank. MÅSTE ha med en film när jag vrider på bezeln i kommande recension.yonsson skrev:daviden skrev:Svår att ta av.
Försökte få klämma på en på Heathrow idag, men de skulle vara tvugna att skicka den mellan två terminaler, så då sket jag i det. Hade den varit billig, så tror jag inte att jag skulle kunnat ha motstått.