Gamla Ankor i Säveån ?Dricker tea i nya, fina muggen.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gamla Ankor i Säveån ?Dricker tea i nya, fina muggen.
![]()
Dricker tea i nya, fina muggen.
![]()
Handlar
Slutdestination: Godishyllan
Bli inte ledsen för alla elaka kommentarer, ni kommer att få möta Helsingborgs Inkompetenta Fotbollsförening på superettans absolut dyraste arena.Dricker tea i nya, fina muggen.
![]()
Gamla Ankor i Säveån ?![]()
Göteborgs-Amatör-Idrotts-Sällskap.
Tack, min vän. Fast det krävs betydligt mer än så för gunga min båt.Bli inte ledsen för alla elaka kommentarer, ni kommer att få möta Helsingborgs Inkompetenta Fotbollsförening på superettans absolut dyraste arena.![]()
Verkligen fyndigt...
Avundsjuka?![]()
Riktigt snyggt!Breitling A13035-1
Sjukaste bilden jag har fixat.
I tvns ljus. Kolla hur visarna skuggar tavlan i det röda skenet!!! Fick bilden rätt skarp också för att vara mobil.
![]()
TackRiktigt snyggt!
SortiPP fickur på antikrundan...
![]()
stora fickor hade man på den tiden.![]()
Skön bild!Breitling A13035-1
Sjukaste bilden jag har fixat.
I tvns ljus. Kolla hur visarna skuggar tavlan i det röda skenet!!! Fick bilden rätt skarp också för att vara mobil.
![]()
TackarSkön bild!
Det verkar inte gå någon nöd på dig![]()
Väntar på försenat natt tåg
Ég líka strákar !Ég bið að heilsa!![]()
Jävligt segt ändå. Ska till Åre. Minst 1.15 försenat känns surt när man har en sovkupé och vill komma fram pigg och fräsch.Det verkar inte gå någon nöd på dig![]()
Är det snälltåget så är det ju en jäkla seg resaJävligt segt ändå. Ska till Åre. Minst 1.15 försenat känns surt när man har en sovkupé och vill komma fram pigg och fräsch.