• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

jabla

Sarlacc
Tinar bacon till kvällens pasta.
IMG_7084.JPG
Är det lönt att frysa bacon? :confused:
 

Husse

Patek
Jag förstår det, du ska vara glad att du inte har det, enda anledningen att jag har skägg, är pga att jag är för lat för att raka mig :p!
När jag och frugan träffades hade jag ett rejält skägg, men det är ju RÖTT!
Har provat att spara ut, men nu är det riktigt lattjo då det är rejält uppblandat med grått!
Vi får se hur det blir...
 

Husse

Patek
image-11.jpeg

image-8.jpeg

Min alltimehigh klockcrush vann ny mark igår efter att ha vilat till förmån för dykare inom ekonomiskt avstånd. Pendeln mellan Speedmaster Pro och FOIS brukar slå över var tredje månad, nu till fördel för PRO med luminova och plexi. Båda har sin charm men vridna lugs och distortion i plexit tycks vara rätt upp min gränd för tillfället. Som vän av mindre ur har Speedy känts stor men efter att ur karaktär sportat en skx ett år är vi nu överens. Den är dessutom avsevärt "mindre" på läder. Kalla det ilandsproblem men alla behöver en dos eskapism, och det är kul :)
I-landsproblem gör livet lite roligare!:)
 
Topp