• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

klockodile

Dundee
2-Faktor
:hungry::hungry:
IMG_6846.JPG
Kavaj redan!!!? Vilken tidszon är du i ;)
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Googlar runt efter Cartier Roadster, en av Cartiers modeller som jag inte sett förut. Roligast av allt är att det är fina pålitliga (ej prestigefyllda) ETA-verk i dem så de går att få tag i från ca 20000 kr. Roadster verkar finnas i massor av varianter. Designen är spännande och begagnat så är det nog en stabil investering och prisvärt. När jag söker på Cartier AD finns den inte med. Kanske har de precis slutat tillverka den? Snygg var den iaf.
22881-1491030981.jpg;w=650.jpeg
Cartier-Roadster-S-steel1.jpg
Cartier-Roadster-S-watch-51.jpg
roadster.jpg
sell-Cartier-Roadster-Watch-sq.jpg
 
Senast ändrad:

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Googlar runt efter Cartier Roadster, en av Cartiers modeller som jag inte sett förut. Roligast av allt är att det är fina pålitliga (ej prestigefyllda) ETA-verk i dem så de går att få tag i från ca 20000 kr. Roadster verkar finnas i massor av varianter. Designen är spännande och begagnat så är det nog en stabil investering och under brukartiden ett prisvärt värre. När jag söker på Cartier AD finns den inte med. Kanske har de precis slutat tillverka den? Snygg var den iaf.
22881-1491030981.jpg;w=650.jpeg
Cartier-Roadster-S-steel1.jpg
Cartier-Roadster-S-watch-51.jpg
roadster.jpg
sell-Cartier-Roadster-Watch-sq.jpg
Här har du en till salu för just 20 papp ;)
 
Topp