Mkshot
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul! Ser fram emot att få klämma på den nästa gång....Egentligen sen i somras då jag köpte den. Nu har den varit hemma hos JLC i Schweiz i tre månader för tavelbyte, visarbyte och service av urverket. Finare än vad den är nu blir den nog aldrig mer.
grattis!Öppnar paket
Här har vi -5 och soligt, kom lite snö igår, så vi slipper den solkiga färgen av smutsig snö!Man inser att Sverige är ett långt land då vissa har vår och andra har vinter, här är det snöblandat, inte ett dugg mysigt
Ja då är det helt okej, det här gråvädret som är här är inte upplyftandeHär har vi -5 och soligt, kom lite snö igår, så vi slipper den solkiga färgen av smutsig snö!
Det gnistrar ute
Vill ha256 kcal. Inte så farligt.
Hur fan kan du ha den klockan ens i närheten av ett matbord...:-/Sen lunch.
Hej!
Är väldigt ny här och vet inte om detta är rätt tråd, men har klurat lite på senaste tiden (6 månader) gällande min första mekaniska klocka,
har varit mycket inne på Longines Hydroconquest 41mm med svart urtavla alternativt blå. Men nu har jag hittat en annan modell som jag är extremt sugen på. Det är nämligen denna nedanför: Aquaracer Calibre 5. Prisskillnaden är ju större, men vad tycker ni? Vilken ska man satsa på som sin första mekaniska klocka?
:
Jag håller med, är så fruktansvärt kär i den! Av vad jag förstått så är det ingen större skillnad i urverk eller kvalitet. Enbart utseendet och prislappen förstås.Aquaracern är så sjukt snygg