• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Blev precis klar med en grym serie, @Margarinkungen har du tips på någon bra serie som är typ komedi som man mår bra av? I stil med Californication om du sett den :)
image.jpg
Ammen komedi, kolla in Nilecity 105.6 ! Det är en order :mad::mad::mad:
 
Tjena, har du sett billions, the Wire, eller the affaire? Inga komedier med bra serier är det. Annars har du ju Dexter också
Inte någon av dom tre har jag sett faktiskt.
Dexter har jag sett typ 4 gånger dock! Har du sett Californication? Vill ha något i den stilen känner jag just nu, något roligt som inte är så värst spännande typ, men har du inga bra tips på såna så får jag ta någon av dom du nämner :)
 
Inte någon av dom tre har jag sett faktiskt.
Dexter har jag sett typ 4 gånger dock! Har du sett Californication? Vill ha något i den stilen känner jag just nu, något roligt som inte är så värst spännande typ, men har du inga bra tips på såna så får jag ta någon av dom du nämner :)
Nej, jag har sett fast inte på riktigt. Ska ge den en chans. Har du sett breaking bad? Den har ju också lite av varje
 
Sonen fyller år.
När Lego gubbarna är klara (i början) så får pappa bygga resten, alltid samma historia...
Klagar inte, kul med Lego :)
IMG_0854.JPG
Nu blir jag avis för första gången här på KS ! Tänk att få bygga ihop det där :)
Observera, jag har aldrig blivit avundsjuk på någons paketöppning.
Inte ens när storfräsare som @Niklas paketerat upp sina underbara klockor !
Glädjen att bygga LEGO ligger antagligen djupt inne i reptilhjärnan.
 
Senast ändrad:
Nu blir jag avis för första gången här på KS ! Tänk att få bygga ihop det där :)
Observera, jag har aldrig blivit avundsjuk på någons paketöppning.
Inte ens när storfräsare som @Niklas paketerat upp sina underbara klockor !
Glädjen att bygga LEGO ligger antagligen djupt inne i reptilhjärnan.
Du är välkommen hit.
Han är tokig i Lego, leker som barn brukar leka (typ Godzilla)... gissa vem som får bygga ihop allt.
Mardrömmar att bygga ihop de här:
IMG_0855.JPG
 
Tillbaka
Topp