Johanssons Kakel
Silver
Som straffpåföljd blir det 5 hela varv på vridringen i snabb följd och ocentrerad i en veckaHa ha! Internskämt är underbara, ingen utomstående begriper ett skit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som straffpåföljd blir det 5 hela varv på vridringen i snabb följd och ocentrerad i en veckaHa ha! Internskämt är underbara, ingen utomstående begriper ett skit!
5 varv är väl ok. Men min ocd och vridringen åt helvete, huh, psykakuten nästa!Som straffpåföljd blir det 5 hela varv på vridringen i snabb följd och ocentrerad i en vecka
Många har vridringen helt off. Jag klarar inte sånt haha5 varv är väl ok. Men min ocd och vridringen åt helvete, huh, psykakuten nästa!
Fin som snus men VARFÖR???Wasabi nötter efter en hård dag på jobbet är ju trots allt lillördag
Dom flesta av dom har dessutom ingen aning om det, dom är det felnpå!Många har vridringen helt off. Jag klarar inte sånt haha
Så nära komplett vansinne en tv-tablå kan kommaGlor på det okända, spännande värre
Här är en exempelDu provade i alla fall!
Gör man aldrig något kan inget bli fel!
All heder åt dig!
För att vara en stenrik knös som drunknar i Playmates dagarna i ända så ser han verkligen butter ut.
Var tvungen att googla "mer än vad ord kan beskriva" (knäpp som man är) Fick upp Hefner på bilder, trist om du är så här glad för ditt nya mansion...
Hehe. Deal!Mäktig!
Bjuder på den i götet i sommar, ta med lite is bara (era klockor)
Nja, vet inte om jag kan hålla med om det riktigt, mycket av det de säger verkar stämma sen så har jag själv varit med helskumma saker ända sen jag var litenSå nära komplett vansinne en tv-tablå kan komma
Tur att du inte är OLW.
Tudor hela veckan lång. Provar på livet som OWW.
OWG? Du?OWG:ar vidare med denna
Rätt fränt ändå av @Urkvinnan att ha myntat ett helt nytt klockbegreppTur att du inte är OLW.
(One Longines Woman.)
@Urkvinnan är rätt frän på riktigt.Rätt fränt ändå av @Urkvinnan att ha myntat ett helt nytt klockbegrepp
OWG? Du?
GottFin som snus men VARFÖR???