KalleKnuda
Basic
Kunde inte hålla mig till speedy-tisdag

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg dem live för några år sen i stockholm. Det var sådär.. Publiken trodde att det var heavy metal = konstig stämning.
He he! Ser helt galet ut! Vart målade de mer kan man ju undrahoppas det var vattenlöslig pennor
![]()
Tränar på att ligga still i soffan med 39 i feber. Är så svag så orkar inte ens lägga upp bild![]()
Såg dem live för några år sen i stockholm. Det var sådär.. Publiken trodde att det var heavy metal = konstig stämning.
Tycker de var bra. De är vad de är liksom. Jag som gillar heavy metal tyckte att publiken var lite väl trist.
Ingen Maiden-stämning direkt...
![]()
När vi inför Death och efterföljande encore ställde oss längst fram fick vi obegripligt många armbågar i sidan av hipsterbrudar som väl ansåg att vi rörde oss för mycket.
Denna ggn klarade sig väggarna.
Sist fick de rumsarrest så tror de lärde sig![]()
Var förbi Bergströms Ur och hämta ut min 5513 som varit inne för byte av glas.
Vintage-samlingen växer, kul att se! Senaste tjockisspeedyn var fin den med. Otroligt bra bredd på din samling nu.
Själv sportar jag datejust på oysterlänk idag. Riktigt fin, men endlinksen sitter tyvärr inte riktigt som jag önskat.
Känns faktiskt roligare med även lite vintage i samlingen.Tjockisspeedyn kanske känns lite "onödig" då man redan har en Speedy men den är rolig. Tänkte testa läder på den och eventuellt även ett Omega mesh.
Dricker kaffe efter lunchen... Ett måste
![]()
Diskamen vad är det man säger? "Allt blir roligare med en Rolex på armen?" Stämmer nog gällande allt utom disk, det är alltid lika jävligt
![]()
Ser ut att ha varit en bra fest av bilden att döma, misstänker att träkepsen du hade dagen efter inte heller bidrog till att göra diskningen till en roligare syssla ^^
En vacker klocka hjälper till att ta sig igenom den första arbetsdagen efter helgen
![]()