• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Kunde inte hålla mig till speedy-tisdag:D
FZkEE9A.jpg

Såg dem live för några år sen i stockholm. Det var sådär.. Publiken trodde att det var heavy metal = konstig stämning.

Tycker de var bra. De är vad de är liksom. Jag som gillar heavy metal tyckte att publiken var lite väl trist.

Ingen Maiden-stämning direkt...
20131124_212509_zps1358dc84.jpg

När vi inför Death och efterföljande encore ställde oss längst fram fick vi obegripligt många armbågar i sidan av hipsterbrudar som väl ansåg att vi rörde oss för mycket.

Såg dem live för några år sen i stockholm. Det var sådär.. Publiken trodde att det var heavy metal = konstig stämning.

Tycker de var bra. De är vad de är liksom. Jag som gillar heavy metal tyckte att publiken var lite väl trist.

Ingen Maiden-stämning direkt...
20131124_212509_zps1358dc84.jpg

När vi inför Death och efterföljande encore ställde oss längst fram fick vi obegripligt många armbågar i sidan av hipsterbrudar som väl ansåg att vi rörde oss för mycket.

Kritiken jag har hört har mest vart riktat mot att Harry McVeighs röst inte riktigt håller live.

Det där såg ju grymt ut dock! Svårslaget med en intim spelning med bra drag!
Synd som bara den att Johnossi ställde in i dec, de är enastående på att leverera på såna spelningar.

Vintage-samlingen växer, kul att se! Senaste tjockisspeedyn var fin den med. Otroligt bra bredd på din samling nu.

Själv sportar jag datejust på oysterlänk idag. Riktigt fin, men endlinksen sitter tyvärr inte riktigt som jag önskat.

Känns faktiskt roligare med även lite vintage i samlingen. :) Tjockisspeedyn kanske känns lite "onödig" då man redan har en Speedy men den är rolig. Tänkte testa läder på den och eventuellt även ett Omega mesh.

Känns faktiskt roligare med även lite vintage i samlingen. :) Tjockisspeedyn kanske känns lite "onödig" då man redan har en Speedy men den är rolig. Tänkte testa läder på den och eventuellt även ett Omega mesh.

Jo visst, det är kul med vintage..Har svårt att jämföra vintage med nytt/modernt..Känns helt olika! Tror ett Omega mesh skulle bli kaxigt

Bytlånad Exp 2 (ping Fryken ). Härlig klocka.Vilken makalös lume! Men hur står det till med tiden hos Rob E? Expyn är synkad mot Time.Is. kan nämnas för ordningens skull.

Ha en trevlig dag
garfield

Tillbaka
Topp