Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara att bita ihop och dricka upp!Paus i tentaträsket! ..(hann med att bli hånad för arrangemanget)
![]()
Är påsen halvfull eller halvtom?När msn jobbat sent och skiter i allt annat intw ofta jag köper lösgodis![]()
Ja det var en grogg som vart starkare av dom två jag gjordeBara att bita ihop och dricka upp!![]()
Positivt tänkande...halvfull![]()
Riktigt fin VC!Sen helg denna vecka - försenat plan och nu två timmar till Arlanda... Tur att det snart kommer en liten vagn i mittgången...
![]()
väldigt väldigt stilig och cool klocka.
sant juPositivt tänkande...![]()
hört att den där sålt slut snabbt i sverige tog 7 dagar sen var den slut där jag borHade bara en skvätt kvar av Dalwhinnien så det blev att ge sig på födelsedagspresenten från tidigare i månaden. Har känt mig lite krasslig den här veckan, så det är i rent medicinskt syfte ...
Hade kanske passat bättre med en Seiko till den här?
![]()
Grym på det lädretKollar på Gone in 60 seconds med ena ögat och på KS med det andra.
![]()
Tackar! Ja jag blev riktigt nöjd med det.Grym på det lädret