Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dra åt hel#%$e Aurum, vilken käftsmäll! Riktigt, riktigt läcker! Snubblande nära vulgo utan att passera gränsen, precis som det ska, ice när det är som bäst! Grattis! (Rekord i superlativ och utropstecken?)
stort Grattis!!!
Sjukt fin!Ska se om jag kan få tag på några pins till länken oxå - men den gode sjömästaren från 67 funkar finfint på lite perlon oxå
![]()
För en stund sedan ställde jag in denna i ugnen..
![]()
Nu ligger jag i sängen med tidernas paltkoma och kikar på Avatar med ett halvt öga.. Phust!
För en stund sedan ställde jag in denna i ugnen..
![]()
Nu ligger jag i sängen med tidernas paltkoma och kikar på Avatar med ett halvt öga.. Phust!
Provar dala-glöggen
![]()
Lite för dåligt bett i den men borde va rönnbärsbas.
Kvällsklockan sitter på och med den inträder en viss mysfaktor i vinkällaren
![]()
stort Grattis!!!
(men jag tycker nästan bilden ser PS'ad ut?)![]()
Varför har du passet med dig??Försöker hitta botten på det här jävla glaset...
http://s1094.photobucket.com/user/a...0-437F-B1E3-4B2C54B4B8CD_zpsazf72ghx.jpg.html
Varför har du passet med dig??
Man måste väl legga när man ska kröka???
Nej nej man hoppas på att få ligga när man krökar......geeezz!
Våga skaffa ett riktigt leg.. Eller varför inte ett körkort! Med ett pass på bordet är det tur för dig att du har görlfränd hemma.. Brukade alltid fråga de som visade pass i dörren vart de önskade åka..Man måste väl legga när man ska kröka???
Doppa...?Doppfel..
Uppskattar ärligheten och tror många håller med dig. Men just att den är för mycket är det som lockar i detta fall. Så fel att den blir rätt.Är denna "for real"?!?
Too much, brother...
Sorry...