Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är fin, klockan alltså...
Haha! Var det för denna dag du drog tillbaka klockan från försäljning ;-) Kanonsnygg!Exp2 även idag.
![]()
Haha! Var det för denna dag du drog tillbaka klockan från försäljning ;-) Kanonsnygg!
Ombyte förnöjer säkert men helt ärligt så är den bättre med svart!! Den vita kan funka en varm sommardag på en uteservering men inte nu!!Jag har lite beslutsångest om jag ska behålla eller inte. Kanske ett byte till vit urtavla kan stilla mitt sug efter ny klocka.![]()
Leser til eksamen
![]()
Det där gillar jag, en klocka är till för att användas! I byrålådan gör den ingen nytta!Har fan inte så mycket annat o komma med än denna...
![]()
Sportar denna GS på julmiddagen ikväll. Jag gillar den, likeable, kanske är ett bra ord.
![]()
Djävligt snygg, gillar även att veckodagen är i kanji (kana?)![]()