Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Poppels! Snyggt jobbatVästkusten är Bästkusten när det gäller öl. Bland många grymma bryggerier är Beerbliotek och Poppels favoriter![]()
![]()

Väntar på Depeche Mode (självklart med en svart klocka)
![]()
Har ni inte tröttnat snart?Tar en paus i skidåkandet.
![]()
Medelåldern är väl inte lika hög som den kommer vara på Kiss spelningen imorgon men jag är inte gammal jämfört med resten om vi säger såHade varit roligt att se...ca 15 år sedan sist...![]()
Vad bra att den kom fram så fortFick paket från @Equilibrium tidigare idag. Tackar så mycket!Sommarläsning av rang men var är min hängmatta?
![]()
Medelåldern är väl inte lika hög som den kommer vara på Kiss spelningen imorgon men jag är inte gammal jämfört med resten om vi säger så![]()
Nej då, var bara en lite observation. Är dock lite förvånad över hur många yngre det endå är här.Ålder har ingen betydelse sålänge man gillar musiken![]()
Så rätt! Pepsi skall vara på jubilee.Firar ny länk!
![]()
Liten liter...Nyss hemkommen från jobbet, nu blir det helg och en liter vin.![]()
![]()
"Busnel" var länge sen man såg sist.Dags för middag!
![]()
Grattis till köpet och ett första inlägg som heter Duga!Inleder dagens köp(gmt) och mitt första inlägg här på forumet med en bild från pågående bäverjakt.![]()