Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skönt att se och läsa att ditt humör och inställning verkar vara ok trots det som inträffade igårIdag går jag tillbaka till starten, ursprunget i klockintresset. Gick denna i julklapp för snart 2 år sen. Inte ofta den får sitta på armen men kommer alltid gilla den!![]()
Har fått bra stöd från familj och vänner och hela KSSkönt att se och läsa att ditt humör och inställning verkar vara ok trots det som inträffade igårsnygg klocka!
Har fått bra stöd från familj och vänner och hela KSDet gick ändå bra hela grejen så är på bra humör! Tackar!
Idag går jag tillbaka till starten, ursprunget i klockintresset. Gick denna i julklapp för snart 2 år sen. Inte ofta den får sitta på armen men kommer alltid gilla den!
Klocksnack gör en alltid på bättre humör!Härligt att se att du är "online" igen efter det inträffade !![]()
Riktigt bra kombo, ser stenhård ut...
En gamling idag.![]()
Dit ska jag imorgon å hämta min klocka. Undrar vad man får för dricka när man hämtar nått som var på garantirep?Kyla ute, kylt i glaset.
![]()
Här också! Tillbaka till verkligheten först om 3 veckor!![]()
Äntligen julledigt!
Übersnygg och den passar dig så sjukt bra av ngn anledning!Denna sitter säkert!
![]()
/John R