• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Gjorde Mellqvist kaffebar snäppet trendigare.

cFATmge.jpg

Ska strax in och sjunga för världens bästa svärmor som fyller 70 idag! (Livsfarligt att bo granne med Magnus Johanssons bageri&kondirori..)
image.jpg

image.jpg
Långärmat över tatueringarna och prydligt herrur när du ska till svärmor, ser jag. Vi har "samma" runda att göra i morgon. Svärmor, alltså. Och fylla år. Tar nog långärmat jag också (den där röda jag fick av henne i julklapp...). Önskar jag hade tatueringar under... :D

A

Långärmat över tatueringarna och prydligt herrur när du ska till svärmor, ser jag. Vi har "samma" runda att göra i morgon. Svärmor, alltså. Och fylla år. Tar nog långärmat jag också (den där röda jag fick av henne i julklapp...). Önskar jag hade tatueringar under... :D

A
Nejfan! Hon är här hos oss, har sovit över. Har bara långärmat för att jag var ute och hämtade tårtan, annars hon van att se mig i tischa eller linne. ;)

Tillbaka
Topp