Hoppas du lärt dig till nästa gång, ta en pilsner först och fundera på om du verkligen vill springa.Medan jag satt och funderade så kom jag på att jag kanske skulle springa en sväng....
Jävla dum ide!!!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hoppas du lärt dig till nästa gång, ta en pilsner först och fundera på om du verkligen vill springa.Medan jag satt och funderade så kom jag på att jag kanske skulle springa en sväng....
Jävla dum ide!!!
![]()
Jag lovar! Nu har jag ett annat problem.... Här hemma gäller "halvfem" regeln.. Nu står den lilla godingen där och väntar och får INTE röras innan just "halvfem"... Ska jag vrida fram klockan eller skita i regeln?Hoppas du lärt dig till nästa gång, ta en pilsner först och fundera på om du verkligen vill springa.![]()
Fast nu är det mindre än 2 min kvar?Jag lovar! Nu har jag ett annat problem.... Här hemma gäller "halvfem" regeln.. Nu står den lilla godingen där och väntar och får INTE röras innan just "halvfem"... Ska jag vrida fram klockan eller skita i regeln?
![]()
Vem har hittat på den regeln du eller frugan?Jag lovar! Nu har jag ett annat problem.... Här hemma gäller "halvfem" regeln.. Nu står den lilla godingen där och väntar och får INTE röras innan just "halvfem"... Ska jag vrida fram klockan eller skita i regeln?
![]()
Hann inte svara innan halvfem men mitt förslag var en GMT, det finns alltid en tidszon där klockan just varit halfem.Jag lovar! Nu har jag ett annat problem.... Här hemma gäller "halvfem" regeln.. Nu står den lilla godingen där och väntar och får INTE röras innan just "halvfem"... Ska jag vrida fram klockan eller skita i regeln?
![]()
Skrev så jävla långsamt så det löste sig på egen hand. Skål!! :-DHann inte svara innan halvfem men mitt förslag var en GMT, det finns alltid en tidszon där klockan just varit halfem.
Hur gjorde du? min gissning är att du sket i det.
Den där IWCn är så bra i all sin enkelhet.Pustar ut lite efter halva arbeta-en-stund-mitt-i-semestern-veckan.
![]()
![]()
![]()
Nix, de tre B:na är Boss, Benz och Breitling, vilket jag konstaterat i en tidigare postDe tre B:na. Bärs, Beef och Bomega.![]()