• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Speedy Pro på racing. En favoritkombo!

CHAaqJ5.jpg

Blandar mig en Old Fashioned som fredagsmys:

bild-25.JPG

Råsocker, strösocker & 3-4 stäng Angostura:

bild-26.JPG

Muddla till det lite_

bild-32.JPG

I med whiskey & ett gäng isbitar & rör om utav helvete:

bild-27.JPG

En twist_
(ping Omen - obs! Internskämt...)

bild-30.JPG

Fääääääärdig:

bild-29.JPG

Strax; lite mysig i huvvet å redo att gå bort på middag... :cool:

Vad köper du när du vill lyxa till det då, måste jag få undra... :p

Köper nästan bara vin i mellansegmentet vilket brukar innebära typ (champagne) Alla NV. Pol Roger, Bollinger eller Deutz. (röda) Lite mer eleganta rhôneviner, inte sällan chateauneuf du pape, har dock snurrat in på Barolo och Barbaresco på senare. Men valfri balanserad Pomerol om man ska skoja till det lite. (vita) nästan bara sauvignon blanc-sémillon blandningar från Bordeaux.

Blandar mig en Old Fashioned som fredagsmys:

bild-25.JPG

Råsocker, strösocker & 3-4 stäng Angostura:

bild-26.JPG

Muddla till det lite_

bild-32.JPG

I med whiskey & ett gäng isbitar & rör om utav helvete:

bild-27.JPG

En twist_
(ping Omen - obs! Internskämt...)

bild-30.JPG

Fääääääärdig:

bild-29.JPG

Strax; lite mysig i huvvet å redo att gå bort på middag... :cool:

Jag brukar ibland roa mig med att beställa in denna om jag är på någon bar. Jag brukar förtydliga med att säga att jag vill ha en äkta. Tar bartendern runt en kvart att göra den.

Heter den inte "Old Fashion"?

Köper nästan bara vin i mellansegmentet vilket brukar innebära typ (champagne) Alla NV. Pol Roger, Bollinger eller Deutz. (röda) Lite mer eleganta rhôneviner, inte sällan chateauneuf du pape, har dock snurrat in på Barolo och Barbaresco på senare. Men valfri balanserad Pomerol om man ska skoja till det lite. (vita) nästan bara sauvignon blanc-sémillon blandningar från Bordeaux.

Har nån tillåtelse att göra en brösttatuerig med "carpe diem" i snajdigt typsnitt så är det du Jakob.

Tillbaka
Topp