Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt, nu är jag åter i vackra kuststaden Göteborg dockDu är i Smålands Jerusalem a k a Jönköping. Jag åt precis lunch i den vit/orangea byggnaden. Jag tänker mig att du var i Norrportenhuset?
Beställning från Systembolaget, blev budgetviner denna gången!
Den där Chateu neuf de pape är grym!
Kommer jag ihåg rätt så finns det några varianter. Men den där tycker jag är trevlig och prisvärd. Mycket smak och inget mes 170-180kr på system1. Köp med er ost när ni dricker den...Tycker Chateauneuf du Pape är riktigt bra, passar min smak väl! Får se vad den här levererar...
Beställning från Systembolaget, blev budgetviner denna gången!
Vad köper du när du vill lyxa till det då, måste jag få undra...
Blandar mig en Old Fashioned som fredagsmys:
Råsocker, strösocker & 3-4 stäng Angostura:
Muddla till det lite_
I med whiskey & ett gäng isbitar & rör om utav helvete:
En twist_
(ping Omen - obs! Internskämt...)
Fääääääärdig:
Strax; lite mysig i huvvet å redo att gå bort på middag...
Klunkar rödtjut och hoppas på en stökig kväll med Skanvik
Hobbyspsykolog..!?Gillar liggstolen i bakgrunden. Kanske den skönaste som någonsin gjorts!
Är du Psykolog ?
Jag kräver mycket bilder och information om den där stencool. Trippelkalender måste vara den snyggaste komplikationenIdag fick denna snygging i helguld vara med, ända tills nyförvärvet åkte på.
Bild på nykomlingen i morgon
Mer månfas åt folket!!!
Köper nästan bara vin i mellansegmentet vilket brukar innebära typ (champagne) Alla NV. Pol Roger, Bollinger eller Deutz. (röda) Lite mer eleganta rhôneviner, inte sällan chateauneuf du pape, har dock snurrat in på Barolo och Barbaresco på senare. Men valfri balanserad Pomerol om man ska skoja till det lite. (vita) nästan bara sauvignon blanc-sémillon blandningar från Bordeaux.
Kul att någon kör Union!