Den har alltid haft coke. Bytte dock till ett nytt istället för det schletna som satt på...
16760 kom väl dessutom bara med coke om jag inte minns fel.![]()
Ingen koll på ref, men ja, jag tyckte väl att den såg något annorlunda ut =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den har alltid haft coke. Bytte dock till ett nytt istället för det schletna som satt på...
16760 kom väl dessutom bara med coke om jag inte minns fel.![]()
Ingen koll på ref, men ja, jag tyckte väl att den såg något annorlunda ut =)
Vantarna kan jag inte uttala mig om, men din Daytona är riktigt fin Jakobb !Ute och röjer på stan med favoritklockan och favoritvantarna!
![]()
Gillar vad jakob.dala gjorde men inte din benämning av klockan så det blev inget like.Äntligen tjocka bandstift så jag kan bära hen igen. Tack jakob.dala ! Du är en hyvens kille!
![]()
Kvällsbyte av klocka, har ingen aning om varför.....
![]()
För att du är en klocknörd och du äger för många klockor kontra armar på kroppen.
Jag har ärligt talat bytt tre gånger idag.
Bara två idag.För att du är en klocknörd och du äger för många klockor kontra armar på kroppen.
Jag har ärligt talat bytt tre gånger idag.
Bara två idag.Man är störd.
Tjusigt Zackarias! Kul SQFipplar med mina SQ's och ett nyligen tillkommet
Tjusigt Zackarias! Kul SQ
Sent from my iPad using Tapatalk