• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Skriver övningsplan och funderar på självmord. Detta är fan tråkigare än att titta på färg som torkar!

Tappa inte skärpan nu. Ryssen kan komma närsomhelst...

bmd4russianparatroopers.jpg


Snygg klocka föresten. ;)
 
För 21 år sen satt jag och gjorde samma sak på officershögskolan. De första övningsplanerna skulle innehålla ALLT, allt man skulle säga, pauser, var man skulle placera sig själv, var truppen skulle stå etc etc. Det var tider det... :D

Visst är det kul!
Jag är just nu uppe i fem sidor för en 15minuters lektion i språngmarsch.... Sist jag planerade en skjutning så var hela övningsplanen på ca 3 sidor...
 

Skriver övningsplan och funderar på självmord. Detta är fan tråkigare än att titta på färg som torkar!
Riskanalysen är ju värst ...skoskav, papercuts, avstånd till sjukhus osv..bläh ;) därefter mtrl best hos FMLog..."det har du inte i din org så det kan du inte få", "det får du inte för det skall kanske komp.. ha om 6 månader", "det kommer ta tid för PRIO ligger nere" :)
 
Riskanalysen är ju värst ...skoskav, papercuts, avstånd till sjukhus osv..bläh ;) därefter mtrl best hos FMLog..."det har du inte i din org så det kan du inte få", "det får du inte för det skall kanske komp.. ha om 6 månader", "det kommer ta tid för PRIO ligger nere" :)
Eller den bästa från förrådet "du får inte ut denna pryl. Det kan komma någon som behöver den"....
 
Tillbaka
Topp